Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

FAQ

1. Hoe weet ik welke ringmaat ik heb?
Er zijn twee manieren om jouw ringmaat te bepalen: 
1. Laat je maat opmeten bij een juwelier. Dit is het meest nauwkeurig.
2. Meet je ringmaat zelf op. Lees hier hoe dat moet: je ringmaat meten: zó doe je dat.

2. Wat zijn de kosten voor verzending?
Nederland:
Gratis verzending voor orders boven de € 100. 

België en Duitsland:
Gratis verzending voor orders boven de € 150. 

Overige landen:
Verzendkosten verschillen per land. Check hier de precieze verzendkosten.

3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?
Onze sieraden worden in Nederland geleverd binnen 1 tot 2 werkdagen. Voor België en Duitsland geldt een levertijd van maximaal 7 werkdagen. De levertijd is wel afhankelijk van de betaalmethode je kiest. Taj is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging gelegen bij derden (transport/koeriersbedrijf).

4. Hoe kan ik een sieraad ruilen?
Ruilen kan tot 14 dagen na ontvangst van jouw Taj-sieraad. Houd je bij het ruilen van een sieraad altijd aan onze verzendvoorwaarden. Hoe je een sieraad ruilt en wat deze verzendvoorwaarden zijn, lees je uitgebreid op onze pagina sieraad ruilen.

5. Hoe kan ik een sieraad retourneren?
Je kunt een Taj-sieraad tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen eenvoudig retourneren. Hoe je te werk gaat, lees je op onze pagina retourneren.

6. Het sieraad dat ik graag wil hebben is niet meer op voorraad. Wat nu?
Als een product niet meer op voorraad is, kun je je op de productpagina zelf opgeven voor een notificatiemail. Zodra het sieraad weer in de juiste maat op voorraad is, zul je een mailtje ontvangen. 

7. Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat nu?
Grote kans dat de Track & Trace in je spam is beland! Kun je hem ook daar niet vinden, neem dan contact op via [email protected]

8. Wat betekent als er bij de bezorging 'pre-order' staat? 
Pre-order betekent dat een sieraad nog niet in Nederland is, maar dat je het al wel kunt bestellen. Je ontvangt het sieraad dan simpelweg wat later. Zo weet je zeker dat het sieraad niet is uitverkocht als het weer op voorrraad is! Hoe lang de exacte pre-order levertijd is, staat aangegeven per product achter 'bezorging'. 

9. Met welke methoden kan ik betalen?
Je kunt bij Taj betalen met iDEAL, Paypal, credit card (AmericanExpress, Mastercard, Visa) Bancontact/Mister Cash, SOFORT Banking, Giropay, Cartes Bancaires en KBC. Je kunt natuurlijk ook betalen via een bankoverschrijving. Als je kiest voor een bankoverschrijving, wordt de bestelling pas verwerkt na betaling. 

10. Kan ik Taj sieraden ook in een winkel bekijken?
Onze sieraden liggen bij winkels in heel Nederland én buiten Nederland. Zie hier een overzicht van al onze Nederlandse verkooppunten.

11. Waar worden Taj sieraden gemaakt?
Onze sieraden worden met de hand op Bali gemaakt van zoveel mogelijk gerecycled zilver, brass en 14k goud. Hier werken onze producenten onder veilige omstandigheden en voor een eerlijk loon. Lees hier meer over onze zilversmeden.

12. Waar komt het zilver en goud voor de sieraden vandaan?
Wij maken duurzame sieraden van zoveel mogelijk gerecycled zilver, brass en 14k goud die bewerkt zijn zónder dat er schadelijke stoffen in de aarde lekken. Lees hier meer over de duurzaamheid van onze sieraden.

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail dan naar [email protected]