SLANKE ARMEN MET YOGA - Taj Amsterdam

SLANKE ARMEN MET YOGA

SLANKE ARMEN MET YOGA

Borsten, buik, billen: door het buitenproportionele belang dat gehecht wordt aan de drie B’s, willen wij vrouwen onze armen nog wel eens vergeten. Zonde, want vaak zijn we niet bijzonder trots op onze armen (te dik, te slap, te los). Daarom hier een vloeiende reeks anti-worstjes-en-peperkoek-armoefeningen. Voor mooie, sterke en slanke armen.

1. DE DOWNWARD FACING DOG

Ga vanuit de Downward Facing Dog over in:
 

2. DE PLANK
Adem in, breng je heupen naar beneden en kom op je tenen, terwijl je torso naar voren beweegt. Zorg ervoor dat je schouders exact boven je polsen zitten. Span je buikspieren aan en strek je armen. Zorg ervoor dat je lichaam een rechte lijn vormt. Ga vanuit de Plank over in:


3. DE GEDRAAIDE PLANK

Ga vanuit de Gedraaide Plank over in:

4. DE COBRA


Voer deze oefeningen achter elkaar uit, houd iedere pose zo’n 5 seconden vast en herhaal de oefeningenreeks 5 keer achter elkaar. Doe dit een aantal keren per week.


LEES OOK:


Flexiyogi. Zo word je snel een stuk leniger. >


Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
* Verplichte velden